گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت
نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت مشاور شبكه بي سيم پايگاه ميراث فرهنگي و گردشگري بيستون كرمانشاه
محوطه جهانی بیستون از اعتباری مضاعف در تاریخ ایران باستان و جنوب غرب آسیا برخوردار است. این محوطه ی تاریخی در مکانی استراتژیک و مسلط بر سر راه مهم اتصال دهنده ی فلات ایران به بین النهرین قرار گرفته و از دوران باستان مورد استفاده بوده است.
از دیدگاه تاریخی، محوطه ی بیستون دارای توالی بی وقفه ی باستان شناختی از دوران پیش از تاریخ تا قرن 20 میلادی می باشد. مهمتر اینکه یکی از مدارک قابل توجه تاریخ بشر یعنی نقش برجسته و کتیبه داریوش کبیر که مدرکی کلیدی برای رمزگشایی خط میخی بود در این محوطه قرار گرفته است. در واقع به واسطه ی کتیبه مذکور بود که سر هنری راولینسون کار طولانی و پرزحمت خود را که منتهی به خواندن خط میخی فارسی باستان در سال 1847میلادی شد را آغاز کرد. این کتیبه را ملکه کتیبه های شرق باستان و لوح روزتای آسیا لقب داده اند. این اثر در تاریخ 15/10/1310 به شماره 70 در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
در عرصه ي محوطه ي تاريخي، فرهنگي، طبيعي بيستون 28 اثر ثبت شده ملي وجود دارد و تاكنون در حريم آن نيز بيش از 150 اثر تاريخي شناسايي شده كه از اين تعداد 88 اثر آن در فهرست ميراث ملي به ثبت رسيده است.
در اين پروژه، كل محوطه تاريخي بيستون تحت پوشش شبكه بي سيم قرار گرفت. از اين محوطه گردشگران داخلي و خارجي در زمان‌هاي مختلف بازديد مي‌كردند و جهت انعكاس بهتر اين اثر تاريخي چنين پروژه‌اي براي اين طرح تهيه شده بود.البته لازم به ذكر است كه اينترنت و پهناي باند شبكه بي سيم در اين سال‌ها به اين اندازه گسترش نيافته بود و طراحي و پياده سازي چنين پروژه‌اي در نوع خود بي نظير بود.
نمونه كارها نمونه كارها

تصاوير پروژه
مشاور شبكه بي سيم پايگاه ميراث فرهنگي و گردشگري بيستون كرمانشاه _1
برگشت به صفحه قبل گروه مهندسي افراسافت
بستن پنجره