گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت
نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد
شرکت هلی کوپتری نوید در سال ١٣٧٤ (1994 میلادی) پس از اخذ گواهینامه AOC از هواپیمایی کشوری در قالب ماموریت‌های امداد و نجات روی خشکی و دریا، جابجایی مسافر، حمل بار داخلی و خارجی تا حداکثر وزن ٤۰۰۰ کیلو گرم، اطفاء حریق و پروازهای VIP فعالیت خود را آغاز نموده است.
دلیل اصلی موفقیت شرکت توجه خاص به مشتری مداری در سطح منطقه و جهان که با سرمایه‌گذاری مداوم و استفاده از کارکنان ماهر و مجرب با قابلیت‌های بالا توانسته بیش از سی هزار ساعت پرواز در شرایط ایمن در زمینه فعالیت‌های پروازی امدادی دست یابد.
در این راستا تعامل روزافزون با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و شرکای استراتژیک داخلی و بین المللی نیز در این موفقیت نقش ویژه‌ای داشته است.
در واقع انجام ماموریت امداد و نجات به آحاد جامعه از تعهدات اصلی شرکت می‌باشدکه از طریق فداکاری کارکنان و کار گروهی بدست آمده و با ادامه این روند در آینده به موفقیت‌های بزرگتری دست خواهیم یافت. در اینجا فرصت را غنیمت شمرده و از تلاش‌ بی وقفه همکاران و همچنین مشتریان شرکت به خاطر اعتمادشان و نیز جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از شرکت هلیکوپتری نوید تشکر و قدردانی نموده و مطمئن هستم در سال‌های پیش رو، شرکت به دستاوردهای قابل ملاحظه‌ای در زمینه خدمات امداد هوایی هلی کوپتری و همچنین خدمات پروازی اقتصادی دست خواهد یافت.
نمونه كارها نمونه كارها

تصاوير پروژه
وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_1 وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_2 وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_3 وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_4 وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_5 وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_6 وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_7 وب سايت شركت خدمات هليكويتري نويد_8
برگشت به صفحه قبل گروه مهندسي افراسافت
بستن پنجره