گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت
صفحه اول گروه مهندسي افراسافت صفحه اول گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت طراحي پورتال و سايت
سايت هاي اينترنتي گروه مهندسي افراسافت نرم افزارهاي گروه مهندسي افراسافت نگهداري گروه مهندسي افراسافت هوشمندسازي ساختمان گروه مهندسي افراسافت پروژه هاي الكترونيك گروه مهندسي افراسافت
طراحي پورتال و سايت طراحي و توليد نرم افزار پشتيباني و نگهداري هوشمندي سازي ساختمان پروژه‌هاي الكترونيك
محصولات و خدمات افراسافت : طراحي پورتال و سايت
طراحي وب سايت و پورتال گروه مهندسي افراسافت در این بخش به ارائه راه حل‌های واحد طراحی وب گروه مهندسي افرا سافت برای طراحی و راه‌اندازی وب‌سایت‌ها و پورتال‌های اطلاع‌رسانی می‌پردازیم.
واحد طراحی وب گروه مهندسي افرا سافت از سال 1378 فعاليت خود را آغاز كرده و به عنوان هسته اوليه گروه مهندسي افرا سافت ايجاد گرديد. اين واحد طراح و مجري وب سایت‌هاي اطلاع‌رسانی متعددي بوده است كه از شما دعوت مي‌كنيم براي مشاهده پروژه‌های انجام شده به بخش نمونه کارها مراجعه فرماييد.
مراحل طراحي وب سايت و پورتال در گروه مهندسي افرا سافت بشرح زير مي‌باشد:

1- دريافت نظرات كارفرما :
اولين اقدام براي طراحي سايت، دريافت نقطه نظرات كارفرمايان محترم مي‌باشد كه معمولاً در يك جلسه مشاوره، تيم طراحي گروه نيز نظرات و پيشنهادات خود را ارائه داده و نهايتاً نظرات كارفرما اخذ مي‌شود.

2- طراحی گرافیکی وب سایت:
با توجه به اهمیت رابط گرافیکی وب سایت و حساسیت‌هایی که در مورد طراحی و کارکرد آن وجود دارد، واحد طراحي وب گروه مهندسي افرا سافت، روال ویژه‌ای برای رسیدن به بیشینه رضایت مشتری در نظر گرفته است.

لذا متناسب با نوع کسب و کار مشتری، عموماً سه نوع طرح گرافیکی بصورت اختصاصی بوسیله "وب گرافیست‌های" گروه آماده می¬گردد. این طرح‌ها جهت بررسی و اظهار نظر مشتری به وي ارائه می‌گردند. طرحهای ارائه شده، به نحوی طراحی می‌شوند، تا با بازخوردی که بر اساس آنها به دست می‌آید، نوع نگاه مشتری در مورد رنگ و فرم وب سایت بدست آید. در نهایت پس از اعمال نظرات و در یک تعامل پویا با مشتری طرح گرافیکی نهایی وب سایت طراحی می‌گردد. این طرح برای اجرا به بخش برنامه نويسي واحد طراحي وب سايت گروه ارجاع می‌گردد.

3- برنامه نويسي طرح گرافیکی نهایی بر روی وب سایت:
در بخش برنامه نويسي، طرح گرافیک وب سایت برنامه نويسي شده و آماده مي‌گردند. کلیه استانداردهای وب در این مرحله رعایت خواهند شد تا سایت با سرعت قابل قبولی در دسترس کاربران قرار گرفته و برای روبات‌های موتورهای جستجو نیز امکان ثبت (index) صفحات به سادگی فراهم گردد.

4- بررسی نهایی و تحویل وب سایت:
در نهایت اطلاعات اولیه مشتری متناسب با نقشه وب سایت، در سایت قرار داده می‌شوند و کارهای نهایی جهت تنظيم برنامه‌ها در میزبان وب (وب هاستینگ) انجام می‌گردد. با آزمون و بررسی کار نهایی و رفع اشکالات، و اعمال نظرات نهایی مشتری در وب سایت آنلاین، کار طراحی و راه‌اندازی به پایان رسيده و پروژه رسماً تحويل كارفرما مي‌شود.

5- آموزش نحوه استفاده از وب سایت:
پس از اتمام و تحویل پروژه، جلسه آموزش راهبری كنترل پانل وب سايت با نماینده يا نمایندگان مشتری برگزار خواهد گردید.

6- زمان انجام پروژه
مدت زمان انجام پروژه بسته به نوع و حجم كار از یک ماه تا سه ماه خواهد بود. لازم به ذكر است مدت زمان پیش بینی شده در صورتی تحقق می‌یابد که در مقاطعی که نیاز به انتخاب، تصمیم گیری و یا پاسخ به پرسش از طرف مشتری وجود دارد، این موارد در زمانی معقول از طرف مشتری رسیدگی و به گروه اعلام گردد.

7- مشاوره رایگان
شما می‌توانید از خدمات مشاوره افرا سافت برای طراحی و راه‌اندازی وب سایت مورد نظر خود، بصورت تلفنی یا حضوری بطور رایگان بهره مند شوید. جهت اين كار حتماً با ما تماس بگیرید.

8- سفارش آنلاین
برای اطلاعات بیشتر به صفحه برآورد هزینه و سفارش آنلاین طراحی سایت مراجعه کنید.




گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...