گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت
درباره ما گروه مهندسي افراسافت afrasoft
ارزش ها گروه مهندسي افراسافت ارزش‌ها
گروه مهندسي افرا سافت بر مبناي ارزش‌هایی بنیادین بنا شده که همواره راهنمای حرکت ماست. ما سعی داریم آن‌ها را با كاركنان و مشتریان خود به اشتراک بگذاریم. همواره تلاش نموده‌ایم که با احساس مسئولیت در مقابل جامعه و با رعایت اصول اخلاقی کار کنیم. ما به قوانین کشور عزيزمان ايران، حقوق اجتماعی و حفظ محیط زیست پایبندیم.

:: ممتاز بودن
می‌خواهیم پیشرو باشیم. ویژگی ممتاز افرا سافت، اشتیاقی بی‌پایان به نوآوری و بهبود مداوم کیفیت محصولات و خدمات است.

:: مسئولیت‌پذیری
در کلیه جنبه‌های کار بالا‌ترین استانداردهای اخلاقی و موازين ديني را رعایت می‌کنیم. ما‌‌ همان کاری را که می‌گوییم انجام می‌دهیم و خودمان را در قبال تصمیمات و عملکردمان مسئول می‌دانیم.

:: کار تیمی
تشویق کار تیمی در جهت دستیابی به اهداف و آرمان‌های مشترک از ویژگی‌های افراسافتي هاست. ما خانواده‌ای هستیم که بالندگی خود را در ارتقای توانایی تک تک اعضایمان می‌دانیم.

:: ارزش‌آفرینی
هدف ما شناخت دقیق نیازهای مشتریان و حرکت به سمت پاسخ‌دهی به این نیاز‌هاست، تا مشتریان به سازمان‌‌هایی با بهره‌وری بالا تبدیل شوند. شیوه‌ی کار ما ایجاد روابط بلندمدت از طریق پاسخگویی معتبر و مستمر به مشتریان و ارزش‌آفرینی برای آنان است.

:: وفای به تعهدات
به تعهدات خود در برابر مشتریان، و کارکنان‌مان وفاداریم و اعتماد آن‌ها را پاس می‌داریم. ما افتخار می‌کنیم که برای همه شرکای خود به عنوان یک شریک تجاری پایدار شناخته شویم.
درباره ما درباره ما
گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...