به اعتقاد مهاتما گاندي:
مشتری مهمترین ناظر بر فعالیتهای ماست. او به ما وابسته نیست، بلكه ما به او وابسته هستیم.
مشتری در کار ما یک هدف زود گذر نیست، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست.
او یک فرد خارجی در سازمان ما محسوب نمیشود، بلکه مشتری جزئی از سازمان ماست.
ما با خدمتی که به مشتری ارائه مینماییم به او لطف نمیکنیم، بلکه او از این طریق فرصتی برای ادامه کار به ما میدهد و در حق ما لطف میکند.
لذا اعتقاد داريم مشتریان ما عضو خانواده گروه مهندسي افراسافت محسوب ميشوند. براي همين منظور سعي داريم با ارائه خدمات پشتيباني بر خط (On Line) پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان برقرار شود.
تلاش میکنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم برای استفاده کاملتر شما از خدمات و محصولات گروه مهندسي افراسافت را فراهم کنیم. بطور قطع انتظارات شما پس از استفاده از خدمات و محصولات ما، تغییر مییابد. و کارشناسان پشتیبانی ما آمادهاند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته باشند. اهمیت پاسخگویی به مشکلات و انتظارات مشتریان به گونهایست که حتی در مواردی که ریشه بروز مشکل وجود نقص در خارج از دایره مسئولیتهای گروه ما باشد، کارشناس پشتیبانی موضوع را پیگیری و مشتری را در جریان موضوع قرار میدهد.
جهت ارتباط با بخش حمایت از مشتریان میتوان به طرق زير اقدام نمود:
ارسال ايميل به آدرس پست الكترونيك: info [at] afrasoft [.] ir