گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت
درباره ما گروه مهندسي افراسافت afrasoft
تاريخچه گروه مهندسي افراسافت حمايت از مشتريان
به اعتقاد مهاتما گاندي: مشتری مهمترین ناظر بر فعالیت‌های ماست. او به ما وابسته نیست، بلكه ما به او وابسته هستیم. مشتری در کار ما یک هدف زود گذر نیست، بلکه مشتری هدف و غایت همه اقدامات ماست. او یک فرد خارجی در سازمان ما محسوب نمی‌شود، بلکه مشتری جزئی از سازمان ماست. ما با خدمتی که به مشتری ارائه می‌نماییم به او لطف نمی‌کنیم، بلکه او از این طریق فرصتی برای ادامه کار به ما می‌دهد و در حق ما لطف می‌کند.
لذا اعتقاد داريم مشتریان ما عضو خانواده گروه مهندسي افراسافت محسوب مي‌شوند. براي همين منظور سعي داريم با ارائه خدمات پشتيباني بر خط (On Line) پل ارتباطی پایدار ما با مشتریان برقرار شود.
تلاش می‌کنیم با رفع مشکلات و ابهامات، شرایط لازم برای استفاده کامل‌تر شما از خدمات و محصولات گروه مهندسي افراسافت را فراهم کنیم. بطور قطع انتظارات شما پس از استفاده از خدمات و محصولات ما، تغییر می‌یابد. و کار‌شناسان پشتیبانی ما آماده‌اند تا پاسخگوی این انتظارات رشد یافته باشند. اهمیت پاسخ‌گویی به مشکلات و انتظارات مشتریان به گونه‌ای‌ست که حتی در مواردی که ریشه بروز مشکل وجود نقص در خارج از دایره مسئولیت‌های گروه ما باشد، کار‌شناس پشتیبانی موضوع را پی‌گیری و مشتری را در جریان موضوع قرار می‌دهد.

مشتريان افراسافت جهت ارتباط با بخش حمایت از مشتریان می‌توان به طرق زير اقدام نمود:
  • ارسال ايميل به آدرس پست الكترونيك: info [at] afrasoft [.] ir
  • ارسال پيامك به شماره موبايل: 3118163 -0912
  • ارسال از طريق فرم نظرات و پيشنهادات


درباره ما درباره ما
گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...