گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت
درباره ما گروه مهندسي افراسافت afrasoft
تاريخچه گروه مهندسي افراسافت پيام مدير گروه
با سلام و احترام
از اینکه به گروه ما توجه و اعتماد دارید متشکریم و باور داریم ادامه حیات ما به توسعه اعتماد شماست لذا تلاش می‌کنیم تا اعتماد شما را با کار و تلاش و ارایه خدمات و محصولات برتر فزونی بخشیم.
گروه مهندسي افراسافت با قريب به ربع قرن خدمت و حضور موثر و فعال در صنعت و فناوري، همسان با نیازها و ضرورت‌های روز و با اتکاء به عنایات خداوند متعال و با استفاده از نیروی انسانی توانمند و متخصص و با تجربه خود به عنوان یک سازمان یادگیرنده و پیشرو، چشم انداز خود را کسب جايگاه برتر در سطح کشور تعیین کرده است.
در این راهبرد کلی، حفظ و توسعه ارزش‌های انسانی و اخلاقی جامعه، احترام به حقوق رقبا و اصل سلامت در رقابت، استمرار خوشنامی گروه و رضایت‌مندی ذینفعان مورد تاکید و توجه جدی می‌باشد.
امیدواریم خداوند متعال توفیق بالندگی و رشد بیشتر را به همه سازندگان ايران اسلامي عنایت بفرمایند.


دکتر حسین غفارپور
مديريت گروه مهندسي افرا سافت
درباره ما درباره ما
گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...