گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت

دامنه‌های جدید اینترنتی ترسناک شدند
يكشنبه 13 ارديبهشت 1394

تحقیقات جهانی نشان می‌دهد که مردم با صدها دامنه‌ سطح بالای خلق شده احساس راحتی ندارند.
به گزارش جام جم کلیک: گروه مطالعاتی اِن‌سی‌سی طی نظرسنجی مردمی گفته است که 40 درصد کاربران وب احساس امنیت آنلاین کمتری با معرفی دامنه‌های سطح بالای عمومی جدید نظیر دات‌شاپ، دات‌بانک و دات‌لندن دارند و بیش از 87 درصد کاربران نیز گفته‌اند که احساس راحتی برای مرور دامنه‌های جدید ندارند. بررسی‌ها همچنان نشان می‌دهد 45 درصد پاسخ‌دهندگان به این نظرسنجی احساس امنیت بیشتری نسبت به دامنه‌های سطح بالای جدید خواهند داشت به شرطی‌که اطلاعات شخصی آنها رمزگذاری و حفاظت شود.
راب کاتن مدیر ارشد این گروه نیز گفته است، اینترنت تحت بزرگترین تغییرات در طول تاریخ خود است و به این واسطه مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها به سمت یکسان شدن می‌روند.
وی همچنین گفته است که ما هم می‌دانیم ممکن است دامنه‌های جدید مورد سوء استفاده برای جرائم سایبری قرار گیرد و همین موضوع نگرانی عمده کاربران است اما همچنان فقدان آگاهی در ارتباط با این تغییرات در کسب‌وکارها دیده می‌شود.
این تغییر عظیم در ساختار اینترنت، دپارتمان‌های مختلف از بازاریابی تا واحد IT را تحت تأثیر قرار می‌دهد اما همچنان نسبت به آن بی‌توجهی احساس می‌شود.



دامنه‌های جدید اینترنتی ترسناک شدند

منبع خبر: تيام شبكه

برگشت به صفحه قبل

تازه ها و اخبار
اسكرام (Scrum) چيست؟
رایانش ابری  (Cloud Computing)
هشت راه توليد انرژي برق به روش Hi-Tech
پیاده سازی قراردادهای سطح سرویس (SLA)
بهترین راه پشتیبان‌گیری از اطلاعات چیست؟
چگونه نیازهای خود را به طراح وب سایت‌تان بگویید
15 اشتباه رايج در طراحي سايت
نکات مهم در طراحی سایت برای جذب بازدید کننده
انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری گرافيكي وب
گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...