گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت

نکات مهم در طراحی سایت برای جذب بازدید کننده

موفق ترين وب سايت‌ها خصوصيات مشترکي در طراحي وب داشته‌اند که توجه افراد را به خود جلب مي نمايند. رعايت ابن نکات مي‌تواند براي طراحي وب سايتي که جستجو کننده را تبديل به خريدار کند، شما را ياري دهد.
در حال حاضر وب سايت هايي وجود دارند که با وجود طراحي بسيار ضعيف آنها، کسب درآمد دارند. در واقع اين گروه از وب سايت‌ها بيشتر استثنا بوده و از قوانين ذيل پيروي نمي‌کنند. با گذشت يک برهه زماني خاص تجربه اين امر را نشان داده که موفق‌ترين وب سايت‌ها خصوصيات مشترکي در طراحي وب داشته‌اند که توجه افراد را به خود جلب مي نمايند.
رعايت اين هشت نکته در طراحي وب سايت مي‌تواند در اين امر شما را کمک کند.

1- سرعت در بارگذاري:
آزار دهنده ترين نکته براي کاربر در هنگام بازديد از سايت، انتظار بيش از حد براي بار گذاري سايت است که اگر اين زمان از يک حد مجاز بيشتر شود باعث آزردگي خاطر کاربر خواهد شد، اگرچه سايت شما يکي از بزرگترين سايت‌ها باشد.

2- داشتن هويت شفاف و آشکار محتوا در وب سايت
بايد مطالب موجود در سايت به صورت شفاف و بدون ابهام بيان شود. بازديدکنندگان اين موضوع را که متوجه نشوند مطالب سايت را نمي‌پسندند. اجازه ندهيد تلاش بازديد کنندگان شما براي کشف مطالب وب شما براي بدست آوردن اين که وب شما دربارهء چه موضوعي مي‌باشد، تلف شود. از ابتداي طراحي وب، شفافيت و وضوح مطالب را در نظر داشته باشيد. داشتن تيتر توصيفي در صفحه اول وب سايت روش بسيار مناسبي است براي اعلام اين که مطالب وب شما از چه موضوعي سخن مي‌گويد.
همچنين انتخاب کلمات کليدي مرتبط براي صفحات به عنوان جلب توجه نگاه افراد نيز عمل مي‌کند. بنابر اين هميشه از کلمات کليدي مرتبط با مطالب در صفحات وب خود استفاده نماييد.

3- ساده نگه داشتن طراحي وب خود
براي جلب توجه افراد خيلي تلاش در استفاده از انواع روش‌هاي غيرضروري نکنيد آيا کسي واقعاً به فلش و يا نشانگر نياز دارد؟ تمرکز خود را بر روي قابليت‌هاي استفاده از وب، فروش، تبديل بازديد کنندگان به خريداران و مشتريان متمرکز کنيد. وب سايت‌هايي که طراحي ساده‌اي دارند نيز اين قابليت را دارند.

4- جلب توجه با استفاده ازفضاي سفيد
در طراحي وب خود از ايجاد شلوغي و آشفتگي مطالب بپرهيزيد. سعي در ايجاد يک وب سايت مرتب و کاربر پسند براي بازديد کنندگان و جستجوي سريع و آسان آن در وب داشته باشيد. به خاطر داشته باشيد فضاي سفيد در طراحي وب کمک زيادي به طراح مي‌کند. همچنين اگر وب سايت شما داراي محتوا و صفحات زياد مي‌باشد، اضافه کردن يک کادر جستجو براي جستجوي آسان و سريع بازديدکننده ضروري مي‌باشد.

5- مشخصات تماس خود را کاملاً مشخص در وب سايت قرار دهيد
وجود و يا عدم وجود صداقت در مطالب وب سايت شما تاثير مستقيمي بر فروش محصولات شما و در نهايت موفقيت شما خواهد داشت. اگر در وب سايت خود فروش مستقيم محصولات داريد، دادن اطلاعات تماس و داشتن فرم تماس بسيار مهم و ضروري مي‌باشد. اگر حفظ حريم خصوصي براي شما مهم است، مي توانيد از خدمات لينک‌هاي که اتوماتيک آدرس‌هاي ايميل را دريافت مي‌نمايند استفاده کنيد.

6- آسان سازي فرايند خريد
حرکت از صفحه اصلي به صفحه محصولات و چشم انداز آن در صفحه اصلي براي بازديد کنندگان را آسان نماييد. اين چشم انداز را به صورت زنجيره وار نسازيد؛ که باعث مي‌شود افراد براي مشاهده و خريد، تمامي صفحات را يکي پس از ديگري براي پرداخت پول به شما سپري کنند. در غير اين صورت آنها را از دست خواهيد داد.

7- آسان سازي دستيابي افراد به وب سايت
به ياد داشته باشيد تا حد امکان چشم انداز وب سايت خود را از طريق خبرنامهRSS feed و ديگر مطالب در بالاترين حد ديد نگه داريد.

8- به روز رساني مطالب وب، به طور منظم از اين روش انگيزه‌اي در کاربر ايجاد مي‌شود که براي خواندن مطالب جديد به وب شما بازگردند. بعلاوه موتورهاي جستجو به مطالب جديد واکنش خاصي دارد. بنابراين از طريق به روز رساني مطالب به صورت منظم به سئوي (بهينه سازي) وب سايت خود کمک مي‌کنيد.



منبع مقاله: پارس فن آوران

برگشت به صفحه قبل

تازه ها و اخبار گروه مهندسي افراسافت
اسكرام (Scrum) چيست؟
رایانش ابری  (Cloud Computing)
هشت راه توليد انرژي برق به روش Hi-Tech
پیاده سازی قراردادهای سطح سرویس (SLA)
بهترین راه پشتیبان‌گیری از اطلاعات چیست؟
چگونه نیازهای خود را به طراح وب سایت‌تان بگویید
15 اشتباه رايج در طراحي سايت
نکات مهم در طراحی سایت برای جذب بازدید کننده
انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری گرافيكي وب
گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...