گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت

وب سايت گروه مهندسي تي تي اس تحويل نهايي گرديد
سه شنبه 14 تير 1394

شرکت طرح تجارت سدید، بعنوان سهامدار اصلی شرکتهای گروه TTS در سال 1388 تحت شماره 365029 در اداره ثبت شرکت‌های تهران به ثبت رسیده است. با توجه به رسالتی که سهامداران شرکت سرلوحه کار خود قرار داده‌اند، این شرکت محور اصلی فعالیت‌های خود را در زمینه مسائل زیست محیطی و انرژی‌های نو برگزیده است. یکی از کمبودهای اساسی مسائل زیست محیطی کشور جمهوری اسلامی ایران، عدم وجود استراتژی معینی درباره زباله‌های خانگی و بیمارستانی بود. این شرکت پس از مطالعات اساسی توسط تیم فنی و مهندسی مجرب و کار آزموده خود به مزایای سوزاندن پسماندهای شهری (خانگی) و استفاده از انرژی حاصل از سوزاندن به منظور تولید برق، حرارت و ..... رسید که می‌توان به بخشی از آنها به شرح زیر اشاره نمود:
  • ﻛﺎﻫﺶ ﺳﺮﻳﻊ ﺣﺠﻢ زﺑﺎﻟﻪ
  • ﻳکی از ﻣﻮﺛﺮﺗﺮﻳﻦ روشﻫﺎی دﻓﻊ زﺑﺎﻟﻪ‌ﻫﺎی ﺧﻄﺮﻧاك
  • ﻛﺎﻫﺶ ﻫﺰﻳﻨﻪﻫﺎ
  • از ﺑﻴﻦ رﻓﺘﻦ ﺧﻄﺮ آﻟﻮدگی آب‌های ﺳﻄحی
  • از ﻣﻴﺎن رﻓﺘﻦ ﺑﻮ
  • ﻛﺎﻫﺶ ﻣﻴﺰان ﮔﺎزﻫﺎی ﮔﻠﺨﺎﻧﻪای
  • ﻛﺎﻫﺶ ﻣﻴﺰان آﻻﻳﻨﺪهﻫﺎی ﻫﻮا
  • از ﺑﻴﻦ رﻓﺘﻦ زﻳﺴﺘﮕﺎه ﺟﺎﻧﻮران ﻣﻮذی
  • تولید انرژی و تامین بخشی از انرژی مورد نیاز کشور
بر این اساس شرکت مهندسی تدبیر توسعه سلامت را با اساسنامه معین خود در تاریخ 13/05/1389 تحت شماره 382872 و شناسه ملی 10320311459 در اداره ثبت شرکت‌های تهران با هدف سرمایه گذاری، مشارکت و احداث نیروگاه‌های زباله سوز به ثبت می‌رساند.
شرکت مهندسی تدبیر توسعه سلامت با بررسی‌های همه جانبه و در نظر گرفتن توان اقتصادی شهرداری‌های کشور، تکنولوژی مناسب برای سوزاندن پسماندهای شهری و بیمارستانی را در مقایسه با تکنولوژی‌های مطرح جهان در این مقطع روش گازی ساز(Pyrolysis & Gasification) را معرفی می‌نماید که هم از نظر اثرات زیست محیطی در مقایسه با روش‌های دیگر مناسب‌تر است و هم از نظر هزینه که کمترین هزینه سرمایه گذاری را در بر دارد.
شرکت مهندسی تدبیر توسعه سلامت بعنوان پیشرو و اولین شرکت ایرانی که موضوع مزایای زباله سوزها را مطرح نموده است، موفق شد قراردادهائی را برای احداث این پروژه‌ها در کشور منعقد نماید.
ابتدا قرارداد سوزاندن 450 تن در روز زباله خانگی شهرستان ساری با شهرداری آن شهر برای تولید 5 مگاوات ساعت برق بصورت سرمایه گذاری مشترک و روش BOT منعقد گردید. متعاقب این قرارداد با سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و شهرداری نوشهر نیز قراردادهائی برای ظرفیت سوزاندن 200 تن در روز و تولید انرژی برق با سرمایه گذاری مشترک بصورت BOT منعقد گردید. قرارداد دیگری با همین شرایط برای سوزاندن 600 تن زباله شهری در روز با شهرداری رشت منعقد گردیده است. از آنجائیکه یکی دیگر از معضلات زیست محیطی وجود نخاله‌های ساختمانی حاصل از تخریب ساختمانهای قدیمی و تخلیه این نخاله‌ها در مبادی ورودی شهرها، کنار جاده ها و یا زمین‌هائی که شهرداریها تعیین کرده‌اند، می‌باشد، لذا شرکت طرح تجارت سدید اقدام به ثبت شرکت دیگری بنام شرکت مهندسی تدبیر توسعه سداد با ماموریت اجرای پروژه‌های بازیافت نخاله‌های ساختمانی و تولید محصولات بتنی حاصل از این بازیافت می‌نماید. این شرکت احداث یک واحد یک میلیون تنی بازیافت نخاله های ساختمانی در استان البرز، شهرستان کرج را با سرمایه گذاری TTS عهده‌دار است.
شرکت پشتیبان تولید توان سبز بعنوان یک شرکت تخصصی برای راهبری نیروگاه‌های زباله سوز به ثبت رسیده، سازماندهی شده و ماموریت خود را با تربیت نیروهای متعهد به انجام می‌رساند.
شرکت طراح شهر تمدن کیش با هدف معرفی آخرین یافته های تجهیزاتی تسهیل کننده و زیبا سازی در زمینه نیازمندی‌های محیط زیست در جزیره کیش به ثبت رسیده و بعنوان یک شرکت بازرگانی در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌نماید.
بطور کلی مجموعه شرکت‌های گروه TTS در زمینه‌های زیر فعال می‌باشند.
  • سرمایه گذاری و مشارکت در احداث نیروگاه‌های زباله سوز و بازیافت نخاله‌های ساختمانی
  • واردات و صادرات تجهیزات مربوط به خطوط تولید صنایع مختلف بخصوص تجهیزات مربوط به زیبا سازی و محیط زیست
  • اجرای پروژه‌های پیمانکاری بصورت EPC
  • ساخت کوره‌های زباله سوز و تجهیزات فیلتراسیون نیروگاه‌های زباله سوز و احداث کامل نیروگاه‌ها.
  • ارائه خدمات مشاوره‌ای
  • تامین و انتقال تکنولوژی و دانش فنی

سایت گروه مهندسی تی تی اس از بخش های زیر تشکیل شده است:
درباره گروه - شرکت های گروه - پروژه های مهم - ارتباط با ما - اخبار و رویدادها - چشم انداز توسعه گروه - چند رسانه ای - گزیده مطالب فنی - توانمندی های گروه - تازه ها و اخبار - لینک های مفید - صفحه تمایل به همکاری و نقشه سایت تشکیل شده است.
این سایت ا ز طریق کنترل پنل اختصاصی مدیریت و به روز رسانی می شود.



وب سايت گروه مهندسي تي تي اس تحويل نهايي گرديد

وب سايت گروه مهندسي تي تي اس تحويل نهايي گرديد

منبع خبر: روابط عمومي گروه

برگشت به صفحه قبل

تازه ها و اخبار
اسكرام (Scrum) چيست؟
رایانش ابری  (Cloud Computing)
هشت راه توليد انرژي برق به روش Hi-Tech
پیاده سازی قراردادهای سطح سرویس (SLA)
بهترین راه پشتیبان‌گیری از اطلاعات چیست؟
چگونه نیازهای خود را به طراح وب سایت‌تان بگویید
15 اشتباه رايج در طراحي سايت
نکات مهم در طراحی سایت برای جذب بازدید کننده
انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری گرافيكي وب
گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...