گروه مهندسي افراسافت afrasoft engineering group
گروه مهندسي افراسافت
صفحه نخست افراسافت گروه مهندسي افراسافت درباره ما افراسافت گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات افراسافت گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها افراسافت گروه مهندسي افراسافت پورتال مشتريان گروه مهندسي افراسافت مشتريان افراسافت گروه مهندسي افراسافت اخبار افراسافت گروه مهندسي افراسافت تماس با افراسافت

رونمایی از اولین دستگاه خودپرداز با فناوری تشخیص چهره
دوشنبه 22 تير 1394

محققان چینی موفق به ساخت دستگاه خودپردازی شده اند که با اسکن چهره صاحب حساب احتمال دزدی و سرقت پول از حساب سایر مشتریان را به صفر می رساند.
مدتی است که کشورهای مختلف به دنبال ساخت دستگاه خودپردازی هستند که با داشتن قابلیت تشخیص چهره بتواند خدمات جدید و متفاوتی را به مشتریان ارائه کند اکنون مخترعان چینی موفق شده اند تا گوی سبقت را از رقبای خود بربایند و نام خود را به عنوان اولین کشوری که موفق به ساخت چنین دستگاهی شده به ثبت برسانند.
این پروژه با همکاری محققان دانشگاه Tsinghua و Tzekwan انجام شده است. این دستگاه خودپرداز جدید مجهز به دوربین هایی است که از چهره شخص تصویر برداری کرده و عکس تصویر برداری شده را با عکس هویتی مشتری نزد بانک تطبیق داده سپس به انجام درخواست های مشتری می پردازد. فناوری تشخیص چهره می تواند گام جدیدی علیه سرقت های بانکی باشد و بر امنیت حساب های مشتریان بیافزاید.
فناوری تشخیص چهره در خودپردازها می تواند سدی دیگری پس از رمز کارت برای انتقال پول از حساب ها باشد. از دیگر قابلیت های این خودپرداز می توان به مواردی مانند تشخیص اسکناس های جعلی در شمارش پول و همینطور نقل و انتقال اسکناس ها را نام برد.
این دستگاه اولین خودپردازی است که به طور کامل در چین ساخته شده زیرا سایر دستگاه های خودپرداز در این کشور وارداتی هستند. اگرچه چینی ها را باید اولین کشوری دانست که به این فناوری دست پیدا کرده اند اما امریکایی ها نیز سال ها بود که بر چنین پروژه ای فعالیت داشتند.



رونمایی از اولین دستگاه خودپرداز با فناوری تشخیص چهره

منبع خبر: http://www.mehrnews.com

برگشت به صفحه قبل

تازه ها و اخبار
اسكرام (Scrum) چيست؟
رایانش ابری  (Cloud Computing)
هشت راه توليد انرژي برق به روش Hi-Tech
پیاده سازی قراردادهای سطح سرویس (SLA)
بهترین راه پشتیبان‌گیری از اطلاعات چیست؟
چگونه نیازهای خود را به طراح وب سایت‌تان بگویید
15 اشتباه رايج در طراحي سايت
نکات مهم در طراحی سایت برای جذب بازدید کننده
انواع طراحی سایت بر اساس رابط کاربری گرافيكي وب
گروه مهندسي افراسافت
© کلیه حقوق براي گروه مهندسي افرا سافت محفوظ است. (1394-1392)
حريم شخصي كاربران   گروه مهندسي افراسافت   شرايط استفاده   گروه مهندسي افراسافت   نقشه سايت
afrasoft facebook afrasoft twitter afrasoft google+ afrasoft linkedin
محصولات و خدمات گروه مهندسي افراسافت محصولات و خدمات نمونه كارهاي گروه مهندسي افراسافت نمونه كارها اطلاعات بيشتر در مورد گروه مهندسي افراسافت اطلاعات بیشتر ...